מעבר לעמוד עסקי באינסטגרם - מה זה אומר?

המעבר לעמוד עסקי באינסטגרם מתאים לעסקים, קהילות ומותגים, והוא מגדיר את עמוד האינסטגרם בהתאם להגדרת העסק בעמוד הפייסבוק שמשוייך אליו.

כדי לבצע טכנית את המעבר יש להתחיל בשיוך העמוד האינסטגרמי, לעמוד העסקי בפייסבוק. זהו מעבר מהיר ופשוט לביצוע, מהנייד של אדם המוגדר כמנהל עמוד הפייסבוק. נכנסים לעמוד האינסטגרם, ומהגדרות העמוד בוחרים “מעבר לעמוד עסקי” ועוברים את התהליך באמצעות “אשף” בשלבים. אבל מהן המשמעויות האמיתיות ומה נוכל לעשות מרגע המעבר?

המשמעויות:

1. צפיה בתובנות (אינסייטס) בנוגע לפוסטים שעלו מרגע המעבר (לא אחורה) ובנוגע לעוקבים, מיקומם בארצות וערים, מידת המעורבות על פוסטים, ימי ושעות המעורבות. ניתן לצפות בתובנות מהנייד עם כניסה לחשבון בכל זמן נתון.

2. לחצן יצירת קשר בעמוד, שיכול להפנות למספר טלפון (שיחה או הודעת טקסט), אימייל והוראות הגעה לכתובת העסק) ניתן להגדיר מחדש ולשנות את הפרטים והתנהגות הלחצן בכל עת.

3. קידום פוסטים דרך האינסטגרם, ולא רק דרך כלי הפרסום של פייסבוק. ניתן לבחור פוסט ולקדם אותו לתקציב וקהלים שיוגדרו. קיימים הבדלים בהתנהגות ובשימוש בכלי זה - מהשימוש דרך הפייסבוק. לא ניתן לערוך את הטקסט, למשל, והפוסט המקודם, במידה ולא יימחק, לא יאפשר מחיקה של הפוסט המקורי, בגלריה שבעמוד.

4. אין שינוי בהגדרות השיתוף מעמוד האינסטגרם לפייסבוק, או ביכולת לשנות את הגדרות העמוד. ניתן לבצע מעבר חזרה לעמוד רגיל, שאינו עסקי, במהירות ובקלות.

אלו עיקרי הדברים,וניתן לראות מדריך לביצוע המעבר לעמוד עסקי באינסטגרם ומדריך נוסף נפרד לקידום הפוסטים בבלוג שלנו.

הפוסט הנקרא ביותר:
פוסטים אחרונים:

אינסטה ישראל

(סנובול מובייל בע"מ)

הזרם 10 ת"א, מתחם Wework. 

www.insta.co.il