למה יורדים לי הלייקים? איך נלחמים באלגוריתם של אינסטגרם?

האלגוריתם של אינסטגרם נועד לחשוף משתמשים לתוכן שהם אוהבים, מהר יותר ובמינון גבוה. מצד שני הוא מקטין את החשיפה לתוכן שמשתמשים פחות מתלהבים ממנו.

איך זה עובד? כבר בדקות הראשונות שהפוסט שלך באויר, אינסטגרם לומדת ומחליטה אם להציג אותו ליותר מהעוקבים שלך, האם להציע אותו בעמודי האקספלור למשתמשים שאוהבים תוכן כזה, והאם לדרג אותו כפוסט מומלץ בתיוגים # שהוספת. היא ממשיכה לבדוק את הפוסט בשעות הראשונות שלו ותציע אותו למשתמשים בהמשך, על סמך מה שלמדה.

אבל מה האלגוריתם בודק? בדקות הראשונות נבדקת התנהגות המשתמשים הראשונים שנחשפו לפוסט - באופן כמותי: - כמה זמן הם מסתכלים עליו? - כמה מהם עשו לייק? - כמה מהם הגיבו תגובות (שהן לא רק אמוג'י) - כמה מהם שמרו את הפוסט?

- כמה מהם שלחו את הפוסט למישהו כהודעה?

הבדיקה נעשית גם לגבי קהל המשתמשים שנחשפו מהתיוג # וגם לגבי קהל העוקבים, בנפרד. לפעמים פוסט יהיה פחות מצליח אצל העוקבים שלך, שאוהבים תוכן אחר, אבל משתמשים שנחשפו אליו בעמוד האקספלור או בתיוג, אהבו, והוא יוצע וייחשף שם יותר. אז אפשר להשתמש בזה לטובתי? כן. ליצור פוסט שימשוך מבט ממושך יותר, למשל, יכול לעזור מאוד לחשיפה שלו. וידאו מעניין, פוסט קרוסלה (ריבוי תמונות לדפדוף), תמונה עם אנימציה, צילום מהפנט שמושך תשומת לב, או אפילו כותרת טקסט שמצדיקה קריאה, יכולים לשפר את התוצאות של החשיפה באופן משמעותי.

טקסטים שמזמינים דיון, תגובה, תיוג חברים או אפילו קריאה נוספת, יכולים לעזור.

לעומת זאת, תיוגים לא רלוונטיים יכולים ממש לפגוע בחשיפה, ותיוגים שבהם יש תוכן דומה שאותו משתמשים מחפשים, יכולים לשפר אותה מאוד.

הפוסט הנקרא ביותר:
פוסטים אחרונים:

אינסטה ישראל

(סנובול מובייל בע"מ)

הזרם 10 ת"א, מתחם Wework. 

www.insta.co.il